שיש קיסר – קנייה מהיבואן

שיש קיסר הינו חומר סינטטי המופק מתערובת של 93% קווארץ טבעי, פולימרים, שרפים ופיגמנטים שונים, המעניקים לשיש מבחר גוונים נרחב.
זוהי אבן אידיאלית לחיפוי, למשטחי המטבח וחדר האמבטיה, המשלבת בין מראה יוקרתי, מגע נעים, ומחיר מצויין.
ניתן לקבל את המשטח בגימור מט או מבריק, במגוון של צורות ועיצובים. אבן שיש קיסר כמעט ולא סובלת מספיגת כתמים,
ותכונה זו מהווה יתרון אסתטי ופונקציונלי במרחב של המטבח.

יתרון נוסף עבור שיש קיסר מתייחס למחירים שנקבעים לפי ייצור בארץ, במחיר מקומי וללא עלויות ייבוא. אבן קיסר היא פרי פיתוח ישראלי וגאווה ישראלית.
שיש קיסר נהנה מחוזק ומעמידות אשר מונעים את שריטות המשטחים ומאפשרים שימור מראה חדש ועבודה חלקה על משטחיו למשך שנים רבות.

בזכות תכונותיו הוא מבוקש בעולם כולו ומיוצא לעשרות רבות של מדינות, השיש עומד בדרישות העיצוב המודרניות ומאפשר וורסיטליות עיצובית, הן בחיתוך ובהצבת החומר והן במבחר גווניו ותחושת המגע, ולכן גם נבחר כמוביל ביצירת שיש למדרגות בבית.

ניר צבי – שיש קיסר מחירון אטרקטיבי לצד איכות בלתי מתפשרת

בנוסף ליכולות הטכנולוגיות של החברה, כמו שימוש בצייני ליזר לחיתוך מדוייק ואמצעים נוספים להשגת גימור מדויק, החברה היא מעבדת מורשית של אבן שיש קיסר ולקוחותיה נהנים מאחריות של שלוש שנים לאבן. אחריות זו ניתנת רק בביצוע מעבד מורשה של שיש קיסר.

על מנת לתת את התמורה האופטימלית אנו מציעים עבור שיש קיסר מחירון אטרקטיבי לצד ביצוע מוקפד ואיכותי המעלה את הרף בענף השיש כולו.
בטרם ביצוע העבודה (או הרכישה) קיימת אפשרות לבצע הדמיה ממוחשבת על מנת שתוכלו לראות כיצד ייראה המשטח בביתכם, לצד העובדה כי תהנו ממלאי גדול ומזמינות מיידית של גוונים שונים, שמהם תוכלו להתרשם ולבחור, ראו לדוגמה שיש קיסר 3550.

שיש קיסר מחירים שווים לכל נפש

מחירי שיש קיסר של מעבד מורשה תמיד תחרותיים יותר ממחירי מפעלי שיש אחרים, ולכן אנו מציעים לכם את המחיר הנוח ביותר, כשטווח המחירים משתנה לפי עובי האבן, סוג העיבוד והגוון הרצוי.
להגדרה כללית של מחירון שיש קיסר, אנו מציעים משטח בסיסי מ-600 ש"ח למ"ר ועד למעלה מ- 1600 ש"ח, וגם טווח מחירים זה גמיש בהתאם לצרכים עיצובים ייחודים שביכולתנו המקצועית להגשים עבורכם.

אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתרשם בעצמכם ממבחר איכותי של שיש קיסר במחירים תחרותיים, במסגרת השירות הכולל של שיש ניר צבי, המתמחים כבר ארבעים שנים בביצוע עבודות שיש באיכות הגבוהה ביותר, וביכולת ביצועית ומקצועית מהמובילה בענף.

רוצה מידע נוסף על מוצר זה? צור עימנו קשר ונחזור אליך בהקדם!